Aktuality
1. MZ - Zrealizované aktivity od 15.03.2013 do 14.06.2013
- Dne 15.03.2013 byla zahájena realizace projektu Komplexní program podpory k posílení pracovní integrace sociálně vyloučených osob v Ústeckém kraji, zkrácený název projektu CESTA K ZAMĚSTNÁNÍ.
- Byla vytvořena stručná anotace projektu - zde
- Byly vytvořeny informační materiály pro podporu vstupu cílové skupiny do projektu - zde
- Byly vytvořeny informační materiály pro zaměstnavatelskou sféru pro podporu spolupráce - zde
- Byla zpracována elektronická prezentace k oslovení, výběru a vstupu cílové skupiny do projektu - zde
- Byly vytvořeny webové stránky projektu - www.cestakzamestnani.cz a informace o projektu byly umístěny na www.esfcr.cz.
- Pro podporu publicity a propagace projektu byly vytvořeny propagační předměty - zde
- Dne 27.03.2013 se uskutečnilo 1. jednání řídícího týmu za účasti spolupracujících organizací.
- Dne 04.04.2013 se uskutečnil na Úřadu práce České republiky - krajská pobočka v Ústí nad Labem - kontaktní pracoviště v Mostě v pořadí
1. informační seminář k oslovení a výběru cílové skupiny pro vstup do projektu. - Dne 25.04.2013 se uskutečnil na Úřadu práce České republiky - krajská pobočka v Ústí nad Labem - kontaktní pracoviště v Litvínově v pořadí 2. informační seminář k oslovení a výběru cílové skupiny pro vstup do projektu.
- Dne 30.04.2013 se uskutečnil na Úřadu práce České republiky - krajská pobočka v Ústí nad Labem - kontaktní pracoviště v Mostě v pořadí
3. a 4. informační seminář k oslovení a výběru cílové skupiny pro vstup do projektu. - Dne 14.05.2013 se uskutečnil na Úřadu práce České republiky - krajská pobočka v Ústí nad Labem - kontaktní pracoviště v Litvínově v pořadí 5. informační seminář k oslovení a výběru cílové skupiny pro vstup do projektu.
- Dne 16.05.2013 se uskutečnil na Úřadu práce České republiky - krajská pobočka v Ústí nad Labem - kontaktiní pracoviště v Mostě v pořadí 6. a 7. informační seminář k oslovení a výběru cílové skupiny pro vstup do projektu.
- V květnu 2013 byla zahájena KA 03 Pracovní a bilanční diagnostika pro účastníky projektu.
- V dubnu 2013 byla zahájena KA 08 Poskytování průběžného individuálního podpůrného poradenství pro účastníky projektu (1. fáze).
- Byla zahájena KA 09 Spolupráce se zaměstnavateli. Dne 30.05.2013 se uskutečnilo 1. pracovní setkání příjemce finanční podpory s regionálními zaměstnavateli.
- Byl zpracován 1. Monitoring trh práce.
- Bylo dovybaveno Informační a poradenské centrum pro účastníky projektu, a to nákupem nábytku.
- Za období realizace projektu od 15.03.2013 do 14.06.2013 byla zpracována 1. monitorovací zpráva o realizaci projektu.
2. MZ - Zrealizované aktivity od 15.06.2013 do 14.10.2013
- Dne 09.08.2013 se uskutečnilo 2. jednání řídícího týmu za účasti spolupracujících organizací.
- Dne 12.08.2013 byla ze strany MPSV schválena 1. monitorovací zpráva o realizaci projektu za období od 15.03.2013 do 14.06.2013.
- Byla ukončena pracovní i bilační diagnostika pro účastníky projektu (KA 03). Do pracovní diagnostiky bylo zařazeno 64 účastníků projektu, 1 účastník ukončil pracovní diagnostiku předčasně. Pracovní diagnostiku absolvovalo celkem 63 účastníků projektu, kteří obdrželi písemnou zprávu z pracovní diagnostiky a bilanční diagnostiku absolvovalo celkem 18 účastníků projektu, kteří obdrželi písemnou zprávu
z bilanční diagnostiky. - V červenci 2013 byla zahájena KA 04 - Motivační a aktivizační program pro účastníky projektu. Do tohoto poradenského programu nastoupilo celkem 78 účastniků a úspěšně ho ukončilo 66 účastníků, kteří získali Potvrzení o absolvování poradenského programu. Motivační a aktivizační program byl ukončen k 27.09.2013.
- V srpnu 2013 byla zahájena KA 05 - Finanční gramotnost pro účastníky projektu. Do tohoto poradenského programu nastoupilo celkem 69 účastníků projektu. Ke konci sledovaného období je v této aktivitě zařazeno 67 účastníků projektu, 2 účastníci tento program ukončili předčasně. Po ukončení tohoto programu získají úspěšní absolventi Potvrzení o absolvování poradenského programu. Program bude ukončen v dalším monitorovacím období.
- V září 2013 byla zahájena KA 06 - Funkční gramotnost pro účastníky projektu. Do tohoto poradenského programu nastoupilo celkem 68 účastníků projektu. Ke konci sledovaného období je v této aktivitě zařazeno 65 účastníků projektu, 3 účastníci tento program ukončili předčasně. Po ukončení tohoto programu získají úspěšní absolventi Potvrzení o absolvování poradenského programu. Program bude ukončen v dalším monitorovacím období.
- Po celou dobu monitorovacího období pokračovala realizace KA 08 - Poskytování průběžného individuálního podpůrného poradenství pro účastníky projektu (1. fáze).
- Dne 26.08.2013 se uskutečnilo 2. pracovní setkání příjemce finanční podpory s regionálními zaměstnavateli.
- Byl zpracován 2. Monitoring trhu práce.
- Byly aktualizovány webové stránky projektu www.cestakzamestnani.cz.
- Za období realizace projektu od 15.06.2013 do 14.10.2013 bude zpracována 2. mimořádná monitorovací zpráva o realizaci projektu.
3. MZ - Zrealizované aktivity od 15.10.2013 do 14.03.2014
- Dne 06.11.2013 se uskutečnilo 3. setkání regionálních zaměstnavatelů se zástupci příjemce finanční podpory.
- Dne 08.11.2013 se uskutečnilo 3. jednání řídícího týmu za účasti spolupracujících organizací.
- Dne 12.02.2014 byla ze strany MPSV schválena 2. monitorovací zpráva o realizaci projektu za období od 15.06.2013 do 14.10.2013.
- Dne 22.10.2013 byla ukončena KA 05 - Finanční gramotnost pro účastníky projektu. Do tohoto poradenského programu nastoupilo celkem 69 účastníků projektu a úspěšně tuto aktivitu ukončilo 67 účastníků projektu, kteří získali Potvrzení o absolvování Finanční gramotnosti.
- Dne 15.11.2013 byla ukončena KA 06 - Funkční gramotnost pro účastníky projektu. Do tohoto poradenského programu nastoupilo celkem 68 účastníků projektu a úspěšně tuto aktivitu ukončilo 65 účastníků projektu, kteří získali Potvrzení o absolvování Funkční gramotnosti.
- V tomto monitorovacím období bylo zahájeno v rámci KA 07 - Profesní vzdělávání 6 rekvalifikačních kurzů, do kterých průběžně nastoupilo 35 zástupců cílové skupiny. Jednalo se o rekvalifïkační kurzy: Účetní a daňová evidence s využitím výpočetní techniky, Tvorba www stránek, Pracovník v sociálních službách se zaměřením na přímou obslužnou péči, Manikúra včetně nehtové modeláže, Holičské a kadeřnické práce a Úklidové práce (se zaměřením na domácnosti). Součástí rekvalifikačních kurzů je i bezplatná odborná praxe v rozsahu max. 3 měsíce.
- V tomto monitorovacím období byly ukončeny 4 rekvalifikační kurzy (Pracovník v sociálních službách se zaměřením na přímou obslužnou činnost, Tvorba www stránek, Účetní a daňová evidence s využitím výpočetní techniky a Úklidové práce (se zaměřením na domácnosti)) a předepsaným způsobem tyto rekvalifikační kurzy ukončilo 23 účastníků projektu, kteří získali osvědčení s celostátní platností na danou pracovní činnost v počtu 23 kusů. 1 účastnice projektu ukončila RK - Pracovník v sociálních službách se zaměřením na přímou obslužnou činnost předčasně, z důvodu nesplnění 80% povinné docházky. Ke konci sledovaného období je v rekvalifikačních kurzech zařazeno 11 účastníků projektu.
- Dne 13.01.2014 se uskutečnilo 4. setkání regionálních zaměstnavatelů se zástupci příjemce finanční podpory.
- Dne 20.02.2014 se uskutečnilo 1. pracovní setkání regionálních zaměstnavatelů přímo s účastníky projektu za účasti příjemce finanční podpory.
- Dne 03.03.2014 se uskutečnilo 4. jednání řídícího týmu za účasti spolupracujících organizací.
- Po celou dobu monitorovacího období pokračovala realizace KA 08 - Poskytování průběžného individuálního podpůrného poradenství pro účastníky projektu (1. fáze) a v březnu 2014 byla zahájena 2. fáze poskytování individuálního podpůrného poradenství.
- Byl zpracován 3. Monitoring trhu práce.
- Byly aktualizovány webové stránky projektu www.cestakzamestnani.cz.
- Za období realizace projektu od 15.10.2013 do 14.03.2014 byla zpracována 3. mimořádná monitorovací zpráva o realizaci projektu.
4. MZ - Zrealizovanové aktivity od 15.03.2014 do 14.06.2014
- Dne 01.04.2014 byl pro velký zájem ze strany cílové skupiny opět zahájen v rámci profesního vzdělávání rekvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách se zaměřením na přímou obslužnou péči - II, do kterého dne 01.04.2014 nastoupilo 10 účastníků projektu. Úspěšně tento kurz ukončilo dne 21.05.2014 9 účastníků projektu, kteří získali osvědčení s celostátní platností na danou pracovní činnost. Jeden účastník projektu ukončil RK předčasně.
- Dne 29.04.2014 byl ukončen v rámci profesního vzdělávání rekvalifikační kurz Manikúra včetně nehtové modeláže. Tento kurz úspěšně ukončily 4 účastníci projektu a získali osvědčení s celostátní platností na danou pracovní pozici.
- Dne 28.02.2014 a dne 30.04.2014 se konaly náhradní termíny pro vykonání závěrečné zkoušky v rámci profesního vzdělávání - rekvalifikační kurz Účetní a daňová evidence s využitím výpočetní techniky. Tento kurz úspěšně ukončilo 6 účastníků projektu, 1 účastnice neuspěla u opakovaných závěrečných zkoušek.
- V profesním vzdělávání ke konci sledovaného období pokračuje 5 účastníků projektu (Holičské a kadeřnické práce).
- Dne 05.05.2013 se uskutečnilo 2. pracovní setkání regionálních zaměstnavatelů přímo s účastníky projektu za účasti příjemce finanční podpory.
- V tomto monitorovacím období byl zahájen RK - Obsluha osobního počítače, do které nastoupilo 9 účastníků projektu a všichni tento kurz úspěšně dne 06.06.2014 ukončili. Úspěšní absolventi získali osvědčení s celostátní platností na danou pracovní činnost.
- Součástí profesního vzdělávání je i bezplatná odborná praxe v rozsahu max. 3 měsíců, do kterých bylo již zařazeno 49 účastníků projektu. Dalších 5 účastníků projektu (RK – Holičské a kadeřnické práce) budou nastupovat na odbornou praxi v dalším monitorovacím období. Tuto praxi ukončilo již 28 účastníků projektu, kteří získali Potvrzení o absolvování odborné praxe. Tuto praxi předčasně ukončili 4 účastníci projektu (2 x NPM a 2 x nesplnění 80% povinné docházky v RK). Ke konci sledovaného období v odborné praxi pokračuje 17 účastníků projektu.
- Od začátku sledovaného období pokračuje realizace KA 08 - Poskytování průběžného individuálního podpůrného poradenství (1. a 2. fáze) pro účastníky projektu. Ke konci sledovaného období je v projektu zařazeno 55 účastníků projektu.
- V daném monitorovacím období bylo vytvořeno 8,5 nových PM pro 11 účastníků projektu, která představují čistý nárůst oproti průměrnému evidenčnímu počtu zaměstnanců za 12 předchozích měsíců. Z tohoto počtu PM je 7,5 PM podpořeno mzdovými příspěvky pro zaměstnavatele a 2 x 0,5 pracovního úvazku si hradí zaměstnavatel z vlastních zdrojů.
- V rámci publicity projektu byl v květnu 2014 ve dvouměsíčníku DIPLOMAT 03/2014 uveřejněn 1. článek o projektu - zde.
- Dne 02.06.2014 se uskutečnilo 5. jednání řídícího týmu za účasti spolupracujících organizací.
- Byl zpracován 4. Monitoring trhu práce.
- Bylyl aktualizovány webové stránky projektu www.cestakzamestnani.cz.
- Za období realizace projektu od 15.03.2014 do 14.06.2014 byla zpracována 4. mimořádná monitorovací zpráva o realizaci projektu.
5. MZ - Zrealizovanové aktivity od 15.06.2014 do 14.09.2014
- V tomto monitorovacím období, v červenci 2014 byl ukončen v pořadí 8. rekvalifikační kurz (Holičské a kadeřnické práce), do kterého v minulém monitorovacím období nastoupilo 5 zástupců cílové skupiny. 4 úspěšné absolventky získali osvědčení na danou pracovní činnost. 1 účastnice projektu tento rekvalifikační kurz nedokončila z důvodu nástupu do pracovního poměru.
- Součástí rekvalifikačního vzdělávání je i bezplatná odborná praxe v rozsahu max. 3 měsíců, do kterých bylo již zařazeno 53 účastníků projektu. Tuto odbornou praxi ukončilo již předepsaným způsobem 45 účastníků projektu a získali potvrzení o absolvování odborné praxe vydané zaměstnavatelem. 4 účastníci projektu ukončili odbornou praxi předčasně (2 x nástup na NPM a 2 x nesplnění 80% povinné docházky v RK). Ke konci sledovaného období v odborné praxi pokračují 4 účastnice projektu (Pracovník v sociálních službách se zaměřením na přímou obslužnou péči – II.).
- Dne 28.07.2014 se uskutečnilo 3. pracovní setkání regionálních zaměstnavatelů přímo s účastníky projektu za účasti příjemce finanční podpory.
- Od začátku sledovaného období pokračuje realizace KA 08 - Poskytování průběžného individuálního podpůrného poradenství (1. a 2. fáze) pro účastníky projektu. V 1. fázi individuálního poradenství je ke konci sledovaného období, tj. k 14. 09. 2014 zařazeno 19 účastníků projektu; výstupem z 1. fáze individuálního podpůrného poradenství jsou záznamové archy o poskytování individuálního podpůrného poradenství. Ukončením poradenských a vzdělávacích aktivit začali v březnu 2014 zástupci cílové skupiny vstupovat do 2. fáze individuálního podpůrného poradenství. V minulém monitorovacím období, tj. k 14. 06. 2014 bylo do 2. fáze individuálního podpůrného poradenství zařazeno 29 účastníků projektu. V tomto monitorovacím období bylo do 2. fáze individuálního podpůrného poradenství zařazeno dalších 10 účastníků projektu, celkem tedy 39 účastníků projektu. Během realizace 2. fáze individuálního podpůrného poradenství ukončili svou účast v projektu celkem 4 účastníci projektu. Ke konci sledovaného období, tj. k 14. 09. 2014 je ve 2. fázi individuálního podpůrného poradenství zařazeno celkem 35 účastníků projektu, výstupem z 2. fáze individuálního podpůrného poradenství je návštěvní kniha poradny s provedenými písemnými záznamy. Ke konci sledovaného období je v projektu zařazeno 54 účastníků projektu.
- V předcházejícím monitorovacím období bylo vytvořeno 8,5 nových PM pro 11 účastníků projektu, která představují čistý nárůst oproti průměrnému evidenčnímu počtu zaměstnanců za 12 předchozích měsíců. Z tohoto počtu PM je 7,5 PM podpořeno mzdovými příspěvky pro zaměstnavatele a 2 x 0,5 pracovního úvazku si hradí zaměstnavatel z vlastních zdrojů. V tomto monitorovacím období bylo zprostředkováno dalších 2,5 nových pracovních míst na 0,5 pracovního úvazku pro 5 účastníků projektu, které představují čistý nárůst oproti průměrnému evidenčnímu počtu zaměstnanců za 12 předchozích měsíců a které budou podpořeny formou příspěvku na úhradu mzdových nákladů zaměstnavatelům pro dobu 6 měsíců. Tím bylo zprostředkováno 11 nových pracovních míst pro 16 účastníků projektu, která představují čistý nárůst oproti průměrnému evidenčnímu počtu zaměstnanců za 12 předchozích měsíců (6 pracovních míst na plný úvazek pro 6 účastníků projektu a 5 pracovních míst na 0.5 pracovního úvazku pro 10 účastníků projektu). Z tohoto počtu PM je 10 PM podpořeno mzdovými příspěvky pro zaměstnavatele po dobu 6 měsíců a 2 x 0,5 pracovního úvazku si hradí zaměstnavatel z vlastních zdrojů.
- Dne 15.08.2014 se uskutečnilo 6. jednání řídícího týmu za účasti spolupracujících organizací.
- Byl zpracován 5. Monitoring trhu práce.
- Byly aktualizovány webové stránky projektu www.cestakzamestanani.cz.
- Za období realizace projektu od 15.06.2014 do 14.09.2014 byla zpracována 5. mimořádná monitorovací zpráva o realizaci projektu.
6. MZ - Zrealizované aktivity od 15.09.2014 do 14.01.2015
- V tomto monitorovacím období, dne 01. 10. 2014 byl zahájen a dne 21. 10. 2014 ukončen poslední, v pořadí 9. rekvalifikační kurz – Obsluha osobního počítače – II. Do tohoto rekvalifikačního kurzu nastoupilo 10 účastníků projektu a úspěšně tento kurz ukončilo 8 účastníků projektu, kteří získali osvědčení s celostátní platností na danou pracovní činnost. Dvě účastnice tohoto rekvalifikačního kurzu neuspěly v řádném termínu (21. 10. 2014) u závěrečné zkoušky a proto jim byl nabídnut náhradní termín pro vykonání závěrečné zkoušky, a to po absolvování odborné praxe, dne 12. 01. 2015. K vykonání závěrečné zkoušky v náhradním termínu se dostavila jedna účastnice projektu, která opět u závěrečné zkoušky neuspěla. Do 9 rekvalifikačních kurzů bylo průběžně zařazeno 64 účastníků projektu. Předepsaným způsobem ukončilo profesní vzdělávání 58 účastníků projektu, kteří získali osvědčení s celostátní platností na danou pracovní činnost v počtu 58 kusů.
- Součástí rekvalifikačního vzdělávání byla i bezplatná odborná praxe v rozsahu max. 3 měsíců, do kterých bylo zařazeno celkem 63 účastníků projektu. Tuto odbornou praxi ukončilo předepsaným způsobem 59 účastníků projektu a získali potvrzení o absolvování odborné praxe vydané zaměstnavatelem. 4 účastníci projektu ukončili odbornou praxi předčasně (2 x nástup na NPM a 2 x nesplnění 80% povinné docházky v RK) a jedna účastnice projektu na odbornou praxi nenastoupila z důvodu nástupu do zaměstnání.
- Dne 29.10.2014 se uskutečnilo 4. pracovní setkání regionálních zaměstnavatelů přímo s účastníky projektu za účasti příjemce finanční podpory.
- Od začátku sledovaného období pokračuje realizace KA 08 - Poskytování průběžného individuálního podpůrného poradenství (1. a 2. fáze) pro účastníky projektu. V 1. fázi individuálního poradenství je ke konci sledovaného období, tj. k 14. 01. 2015 zařazeno 10 účastníků projektu; výstupem z 1. fáze individuálního podpůrného poradenství jsou záznamové archy o poskytování individuálního podpůrného poradenství. Ukončením poradenských a vzdělávacích aktivit začali v březnu 2014 zástupci cílové skupiny vstupovat do 2. fáze individuálního podpůrného poradenství. V minulém monitorovacím období, tj. k 14. 09. 2014 bylo do 2. fáze individuálního podpůrného poradenství zařazeno 35 účastníků projektu. V tomto monitorovacím období bylo do 2. fáze individuálního podpůrného poradenství zařazeno dalších 11 účastníků projektu, celkem tedy 46 účastníků projektu. Během realizace 2. fáze individuálního podpůrného poradenství ukončilo svou účast v projektu celkem 6 účastníků projektu. Ke konci sledovaného období, tj. k 14. 01. 2015 je ve 2. fázi individuálního podpůrného poradenství zařazeno celkem 40 účastníků projektu, výstupem z 2. fáze individuálního podpůrného poradenství je návštěvní kniha poradny s provedenými písemnými záznamy. Ke konci sledovaného období je v projektu zařazeno 50 účastníků projektu.
- Díky finanční podpoře projektu bylo vytvořeno 11 nových pracovních míst pro 16 účastníků projektu, která představují čistý nárůst oproti průměrnému evidenčnímu počtu zaměstnanců za 12 předchozích měsíců (6 pracovních míst na plný úvazek pro 6 účastníků projektu a 5 pracovních míst na 0.5 pracovního úvazku pro 10 účastníků projektu). Z tohoto počtu PM je 10 PM podpořeno mzdovými příspěvky pro zaměstnavatele po dobu 6 měsíců a 2 x 0,5 pracovního úvazku si hradí zaměstnavatel z vlastních zdrojů.
- Dne 31.10.2014 se uskutečnilo 7. jednání řídícího týmu za účasti spolupracujících organizací.
- Dne 03. 11. 2014 zahájil příjemce finanční podpory pro 17 účastníků projektu znovu realizaci klíčové aktivity 05 - Finanční gramotnost, a to pro ty účastníky projektu, kteří ji z důvodu pozdějšího nástupu do projektu neabsolvovali, ale stále i přes individuální péči v rámci KA 08, jim chybí potřebné kompetence, nezbytné pro současný trh práce a udržení se na něm. Účastníci jsou rozděleni do 2 skupin (A a B). Skupina A (8 účastníků) ukončila tento poradenský program dne 18.12.2014. Skupina B ukončí tento poradenský program v dalším monitorovacím období.
- Dne 12. 11. 2014 zahájil příjemce finanční podpory pro 16 účastníků projektu znovu realizaci klíčové aktivity 06 - Funkční gramotnost, a to pro ty účastníky projektu, kteří ji z důvodu pozdějšího nástupu do projektu neabsolvovali, ale stále i přes individuální péči v rámci KA 08, jim chybí potřebné kompetence nezbytné pro současný trh práce a udržení se na něm. Účastníci jsou rozděleni do 2 skupin (A a B). Skupina A (7 účastníků) ukončila tento poradenský program dne 12.12.2014. Skupina B ukončí tento poradenský program v dalším monitorovacím období.
- Byly aktualizovány webové stránky projektu www.cestakzamestanani.cz.
- Za období realizace projektu od 15.09.2014 do 14.01.2015 byla zpracována 6. mimořádná monitorovací zpráva o realizaci projektu.
7. MZ - Zrealizované aktivity od 15.01.2015 do 14.03.2015
- Dne 19. 01. 2015 zahájil příjemce finanční podpory znovu realizaci klíčové aktivity 04 - Motivační a aktivizační program pro 15 účastníků projektu, kteří ji z důvodu pozdějšího nástupu do projektu neabsolvovali, ale stále i přes individuální péči v rámci KA 08, jim chyběly potřebné kompetence, nezbytné pro současný trh práce a udržení se na něm. Účastníci byli rozděleni do 2 skupina (a a B). Tuto klíčovou aktivitu úspěšně ukončilo 15 účastníků projektu a získali Potvrzení o absolvování Motivačního a aktivizačního programu. Tato klíčová aktivita byla ukončena dne 27.02.2015.
- V rámci klíčové aktivity č. 05 - Finanční gramotnost ukončila skupina B dne 26.01.2015 tento poradenský program, který byl zahájen v minulém monitorovacím období. Tuto klíčovou aktivitu úspěšně ukončilo 8 účastníků projektu a získali Potvrzení o absolvování Finanční gramotnosti. Jedna účastnice projektu ukončila tuto KA předčasně ze zdravotních důvodů.
- V rámci klíčové aktivity č. 06 - Funkční gramotnost ukončila skupina B dne 26.01.2015 tento poradenský program, který byl zahájen v minulém monitorovacím období. Tuto klíčovou aktivitu úspěšně ukončilo 8 účastníků projektu a získali Potvrzení o absolvování Funkční gramotnosti. Jedna účastnice projektu ukončila tuto KA předčasně ze zdravotních důvodů.
- Dne 06.03.2015 se uskutečnilo ve Sportovním a vzdělávacím areálu Benedikt v Mostě závěrečné setkání ke zhodnocení výstupů a výsledků projektu - pozvánka - zde.
- Ve dvouměsíčníku DIPLOMAT 01/2015 byl uveřejněn 2. článek o projektu - zde.
- Od začátku sledovaného období pokračovalo a bylo ukončeno individuální podpůrné poradenství v rámci KA 08. V 1. fázi individuálního poradenství bylo k 14. 01. 2015 zařazeno 10 účastníků projektu, v tomto monitorovacím období ukončily svou účast v projektu 2 osoby a dalších 8 osob bylo v tomto monitorovacím období přeřazeno do 2. fáze poradenství, tzn., že ke konci sledovaného období, tj. k 14. 03. 2015 nebyl v 1. fázi poradenství zařazen žádný účastník projektu. Výstupem z 1. fáze poradenství jsou záznamové archy o poskytování individuálního podpůrného poradenství. V minulém monitorovacím období, tj. k 14. 01. 2015 bylo ve 2. fázi individuálního podpůrného poradenství zařazeno 40 účastníků projektu. V tomto monitorovacím období bylo do 2. fáze individuálního podpůrného poradenství zařazeno dalších 8 účastníků projektu, tzn., že ve 2. fázi poradenství bylo ke konci sledovaného období, tj. k 14. 03. 2015 zařazeno celkem 48 účastníků projektu, kteří ukončili svou účast v projektu dne 14. 03. 2015 na základě Dohody o vstupu do projektu a v souvislosti s jeho ukončením. Výstupem z 2. fáze individuálního podpůrného poradenství je návštěvní kniha poradny s provedenými písemnými záznamy.
- Byly aktualizovány webové stránky projektu www.cestakzamestanani.cz.
- Za období realizace projektu od 15.01.2015 do 14.03.2015 byla zpracována 7. závěrečná monitorovací zpráva o realizaci projektu.
- Projekt byl úspěšně ukončen k 14.03.2015.